martes, 11 de agosto de 2009

FESTA DO PICHORRO 2009


CARTEL FESTA DO PICHORRO 2009

3 comentarios:

SINDO dijo...

Non sabiamos que tiñades un blog ata hoxe. Antes de nada felicitarvos e darvos as grazas en nome da outra Asociación que hai en Cances: a Asociación Deportivo Cultural Xuventude de Bergantiños de Cances, pola GRANDISIMA (é digo con maiúsculas)labor que estades a facer. Precisamente agora veño da festa do pichorro e só me queda decirvos que CHAPEAU, sí señor, o que estades a facer vós por Cances e algo impresionante. Gracias novamente polo voso traballo e dedicación. A partires de agora xa vos visitarei continuamente. Para rematar só me queda ofrecer a colaboración tanto da nosa Asociación, coma a miña persoal para todo aquelo que estimes convinte

acsancampio dijo...

Moitas gracias Sindo polas tuas felicitacions e reiterarche tamen o noso apoyo naquelo que necesitedes.
Temos que reunirnos un dia, e intentar levar a cabo algun proxecto en comun e ademais si (por fin) o novo local social vai pa diante a nosa idea e que poida ser utilizado por outras asociacions de cances, e que cada una poida ter ali unha oficina con ordenador e acceso a internet para facer a suas xestions ,reunions etc.
Un saudo e de novo reiterarche o agradecemento polos teus parabens.

sindo dijo...

Gracias a todos vós por facernos disfrutar a 500 persoas o máis desta grandísima festa do Pichorro, xa lles gustaría a algúns restaurantes facer un traballo tan ben feito como o que levastes a cabo. Sen olvidar as demáis actividades que estades a facer. Cando eu marchei a vivir para Carballo Cances era unha aldea morta na que só se xuntaban 10 o 20 nas tabernas, salvo que eu recorde cando se puxo a traida das augas, agora afortunadamente o traballo desinteresado de xente como vós fai que Cances remocee como nos millores tempos, que polo que eu teño oido foron os de mina de Monte Neme. Por suposto que imos a facer couss xuntos as dúas Asociacións.....temos que facer que se fale de Cances polas súas actividades asociativas...AH! e ojalá pronto sexa realidade ese otro gran proxecto do LOCAL SOCIAL, outra grandísima iniciativa da ASOCIACION SAN CAMPIO. Contade con nós para o que sexa. Saudos de un de Cances que agora vive en Carballo.